TopHaber Resmi
Barcelona, Beş Oyuncunun Ayrılığını Duyurdu

Barcelona, Beş Oyuncunun Ayrılığını Duyurdu

26 Haziran 2026

Barcelona, Barça Atletic takımından beş oyuncunun ayrılığını doğruladı. Víctor Barbera, Joaquin Delgado, Oscar Urena, Ander Astralaga ve Emilio Bernad, kulüpten ayrılacak isimler arasında.

FC Barcelona, Barça Atletic takımından beş oyuncunun sözleşmelerinin 30 Haziran'da sona ermesiyle birlikte kulüpten ayrılacağını duyurdu. Bu oyuncular arasında Víctor Barbera, Joaquin Delgado, Oscar Urena, Ander Astralaga ve Emilio Bernad bulunuyor. Kulüp, oyunculara gösterdikleri profesyonellik ve bağlılık için teşekkür ederek, kariyerlerinin bir sonraki aşamasında başarılar diledi.

Barbera'nın ayrılığı geniş çapta bekleniyordu. 21 yaşındaki forvet, iki yıl önce Club Brugge'den döndükten sonra Barcelona'daki ikinci dönemini tamamlıyor. Dönüşü sakatlıklarla kesintiye uğradı ve yedek takımda geçirdiği süre zarfında etkisini sınırladı. Ancak, sezon sonunu güçlü bir şekilde bitirdi ve Belletti’nin kadrosunda önemli bir oyuncu haline geldi. Artık kariyerine Real Valladolid'de devam etmesi bekleniyor.

Forvet Joaquin Delgado da Estadi Johan Cruyff'taki kısa ama verimli döneminin ardından kulüpten ayrılıyor. Kış transfer döneminde Real Oviedo'nun yedek takımından kiralandıktan sonra, 24 yaşındaki oyuncu hızlı bir şekilde bir saldırı tehdidi haline geldi. 16 maçta yedi gol atarak Barcelona'nın onu kalıcı olarak kadrosuna katmayı düşünmesine neden oldu ancak anlaşma sağlanamadı ve Delgado Oviedo'ya dönecek.

Image

Kanat oyuncusu Urena da sözleşmesinin sona ermesiyle kulüpten ayrılıyor. 2024 yazında Girona'dan Barcelona Atletic'e katılan oyuncu, sakatlıklar nedeniyle ilk sezonunda etkisini sınırlı tuttu. İkinci sezonunda daha büyük bir rol üstlenmesine rağmen, takımın belirleyici oyuncularından biri olmayı başaramadı. 23 yaşındaki oyuncu, artık yeni bir sayfa açacak.

Barcelona, iki kalecinin de ayrılacağını doğruladı. Emilio Bernad, yedek takımda yalnızca bir sezon geçirdikten sonra kulüpten ayrılıyor. 26 yaşındaki kaleci, Teruel'den transfer olduktan kısa bir süre sonra Barcelona'ya katılarak, Blaugrana forması giymek için fırsatı kabul etti. Artık kariyerine yurtdışında devam etmesi bekleniyor. Ander Astralaga da Barcelona ile olan sekiz yıllık ilişkisini sonlandırıyor. 22 yaşındaki oyuncu, geçen sezon Granada'da kiralık olarak oynadı ve şimdi kulüpten kalıcı olarak ayrılıyor.

Barcelona, bu ayrılıklar ile birlikte kadrosunu yenileme ve yeni sezon için daha güçlü bir ekip oluşturma hedefinde ilerliyor.

Share:
XfW